Peninia Art -Gościnna Projektantka

Witajcie!
Dziś chcielibyśmy Wam przedstawić naszą Gościnną Projektantkę na miesiąc luty,
Peninia Art:


Zapraszamy Was do odwiedzenia jej bloga,
 a my zaprezentujemy Wam bliżej pracę Peninia Art, która wygrała nasze styczniowe  wyzwanie 
***
Jestem ciągłą marzycielka z głową w chmurach, pełną twórczych i zwariowanych

pomysłów, uwielbiająca kawę, kwiaty oraz wszystkie odcienie koloru brązowego.

Uwielbiam tworzyć z papieru. Bardzo lubię  mixmedia i art-journale

W swoich pracach zamykam magiczną cząstkę siebie...
swoich przeżyć i myśli...danej chwili, momentu. 

Inspiruje mnie przyroda... i tak zainspirowana zimowym, mroźnym porankiem
 oraz tematem wyzwania ,
usiadałam w pracowni aby zrobić kolejny wpis do mojego książkowego art-journala.



Zabawa z papierem i mediami sprawia mi bardzo dużo
radości i mam nadzieję,że nigdy się to nie zmieni!
***
Oj sporo się na tym art-jurnalowym wspisie dzieje.  Tyle szczegółow a wszystko ze sobą zgrane. 
Dziękujemy!
A już w niedziele zapraszamy na pierwszą inspiracyjną pracę Peniny Art.
Pozdrawiam Was ciepło choć zimowo.
Daga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger